Marsha - Hilang - AF Megastar 2017 Final


AF MEGASTAR 2017 FINAL
Marsha -Hilang
Komposer : Ezra Kong, Omar K, Dilyla Khalid
Lirik : Ezra Kong, Omar K, Dilyla Khalid


Terpisahku dari dirimu
Wajahmu masih segar di minda
Terkenang waktu penuh rindu
Kau dan aku
Tuhanku dengarlah hatiku
Doaku takkan pernah kau hampakan 
Sentiasa

(Chorus)

Menunggu sempurna
Kau dan aku di akhirnya
Biar pun luka tetap tega
 Menunggu sempurna
Kau dan aku di hujungnya
Namun di hati kau pastinya
Tak akan hilang

Cinta kekal bagai memori
Hanya menanti seorang diri
Tiada lagi yang ku mahu
Kau yang satu ooo~
Biar pun tak lagi bersama
Kehadiranmu takkan kulupa
Sentiasa

Menunggu sempurna
Kau dan aku di akhirnya
Biar pun luka tetap tega
Menunggu sempurna
Kau dan aku di hujungnya
Namun di hati kau pastinya
Tak akan hilang

Kiranya kau kan kembali
Ku harap kau teringati lagi 
Kali pertama kita temui oo~
Ku akan tetap berdiri menunggu mu
Setia menunggu sentiasa

Menunggu sempurna
Kau dan aku di akhirnya
Biar pun luka tetap tega
Menunggu sempurna
Kau dan aku di hujungnya
Namun di hati kau pastinya
Tak akan hilang

Kau dan aku sempurna
Kau dan aku di akhirnya
Tak akan hilang.



Comments

Popular Posts