MasterChef Malaysia

Seperti biasa kebelakangan ini saya kurang menulis. saya lebih suka menyatakan sesuatu melalui gambar. kerana saya tahu, tidak ramai juga yang suka membaca penulisan yang panjang panjang.

Berikut adalah 4 peserta terakhir Rancangan Masterchef Malaysia yang ditayangkan di Astro Ria CH104. Antara berikut siapakah peserta pilihan anda? dan siapakah yang akan memenangi gelaran Masterchef Malaysia yang Pertama?. Saya tidak punya peserta kegemaran. Pada saya semua ada kemahiran yang setara. Bagi saya mudah, siapa yang dapat menyudahkan sesuatu cabaran dengan paling sempurna. Maka dialah Pemenangnya.






Untuk Maklumat Lanjut layari Laman Rasmi Masterchef Malaysia
atau ikut perkembangan peserta di Twitter : MasterChef Malaysia

*Gambar-gambar di-cilOk dari Laman facebook Rasmi 

Comments

Popular Posts