2XU Compression Tights


Men's Elite Compression Tights 50/70 DDC


aku suka berlari. aku nampak orang pakai. aku baca. aku tertarik. lalu aku beli.
RM519 habis melayang. harap-harap nanti berguna untuk aku. kalau tak rugi.


Tidak berpeluang untuk menyarung seluar ketat ini lagi. kerana 3 minggu cuti dari berlari. 
 belum cuba belum tahu. jadi aku belum sahih jika benar teori ini

* Fast Recovery
* Improved Circulation
* Reduced Fatigue
* Reduced Muscle Damage
* Heightened Agility

Tidak sabar pakai. tidak sabar menguji fakta. nantikan bahagian dua. setelah-cuba.

Comments

MalizaMah said…
honestly kan.. serius gempak lah design blog awak... love it bro....
Izman said…
hahahaha.. thanks. saya cuma ubah sikit2 dari blog sedia ada.
Unknown said…
hi...sy ade jual 2xu dngan harga jauh lebih murah..email:sixpletchops@gmail.com

Popular Posts