a Different side...

biasanya org kenal aku disbbkan 'oh, baiknya budak ni'.'oh, ko mmg tak bnyak cakap ehh' tak pun 'wah sopannya..'perkara2 yang putih cam tu la. tapi tanggapan smua org terhadap aku( kat offc terutamanya) sedikit sebanyak berubah kerana satu kejadian hari ini.

satu insiden yang sebenarnya jarang dilihat umum. bagi siapa yang tahu, itulah aku. 'gelora dalam riak yang tenang' (wah, ayat tak ble bah). i feel bad and i'm sorry for things tat happened b4 and im regret for thing tat happens today. maybe it wasn't the right way to solve thg mahupun sstu yang seharusnya difikirkan sebelum diambil tindakan but i deserved an apology. i got tat (Thk u)! i forgive n forget.

okay, hari ni aku kena handle pasukan tarian untuk persembahan perpisahan PIN untuk jumaat nnt. seharian dari pagi lagi aku dah set up smua persediaan untuk tarian snce nilah pertama kali kami berkumpul untuk berlatih. music on, pinggul goyang, gelek sakan(berlatih la) sampai la kul 4.30 td. trima kasih K.Su tolong aku skali. hasilnya ptg tadi smua da boleh tangkap apa yang aku ajar. penat n lapar tapi okla..

nak dijadikan crita, adalah minah dari department ni dtg jenguk2. dgn tak beri salam smua, tiba2 lak komen itu komen ini. tergedik sana sini. ok i can handle tat. tak tau macam mana pula la kan tiba2 pula minah ni ter'join' team tarian ni. ok. i can handle tat too..lama2 lak tarik2 tgn aku nak minta ajar step itu, paksa aku ajar minah ni lebih2 pula. siap pukul, cubit ah.. ok..tat maybe biasala..masih boleh handle lagi nih...tapi dlm hati da geram gila.( d other gurls pu sbnrn menyampah gak ngan dia ni wpun umum mengetahui perangai dia cam sengal skit) soRRY gurl!!! pastu adalah benda2 yg seangkatan dngnya yg jadi kan suhu aku lagi naik!

so ptg td lpas je abis latihan, ntah angin mana dtg tiba2 lak minah ni pukul aku ngan bkas air mineral. bertubi2

aku : pehal pula minah ni, sengal!!!
minah: ckp apa? ckp skali lg? aku ganas tau!!!auummm(saja tambah efek)
aku : SENGAL doh!!!aku lagi samseng la...

dia meluru kat aku, pukul ngan bkas mineral tu ( lagi kuat n lagi bnyak)ada bukti ni ( mata kanan luka skit ). aku apa lagi, aku sepak minah tu 2 kali kat kaki n tumbuk muka dia. hah terdiam ko!! smua org dlm tu jadi saksi n trus bilik latihan jadi senyap..aku pun trus kluar wpun sbnrnya masih mengigil marah ni..

aku balik ke bhgn aku, tau la kat offc apa2 benda je smua tersebar begitu pantas. smua org heboh pasal aku pukul minah tu. yg mengejutkan dorang tak sangka aku boleh buat cam tu dan aku boleh jadi sejahat itu. aku ckp it is just another side of me that not yet been discovered. tapi takpela..aku tak dipersalahkan atas apa yang aku buat dan minah tu sendiri tahu gurauan dia sebenarnya sudah melebihi sempadan. sedikit bersalah tapi kesabaran aku ada batasnya.

baru tadi K.su call, ckp yg minah tu pg klinik sbb bibir dia pecah sampai kena jahit. bdak tu tarik diri dari team tarian ni. dan dia minta maaf banyak2 kat aku.
apology accepted!! and i hope she learn her lesson. thngs maybe different tommorrow but today was the day i punchd sumone rite to her face!!!

Comments

atnur @ Iza said…
terperanjat but actually mmg minah tu over pun. i mean jgn la melampau sgt kan? when someone can't handle the anger anymore, that's what you get la. in other words, padan muka. kena buku dgn ruas. i mean gurau pun ada hadnya. jgn sampai buat org bengang. dah la penat, carik pasal lak tu. mmg nak kena la tu!

Popular Posts