Satu perjalanan yang Hitam

Ini bukan lah satu metafora tentang 'sisi gelapku' ke atau 'rahsia hitamku'. BUKAN! BUKAN! Percayalah tiada makna terselindung di sebalik nama Black Journey ni.. Sekadar satu tajuk yang terbaik dapat aku hasilkan di saat aku tercari-cari satu frasa yang betul2 sesWai untuk nukilan dan ceritera2 yang bakal aku tulis..( aku da penat taip benda yg sama pastu time nak publish je ada connection problem..wa wa) aku pun da lupa apa yang aku tulis tadi... bosannya...aaaargh

Hasilnya inilah yang ter'okey' (konon la.. apa punya melayu da..DBP sorry) yang dapat aku fikirkan setelah semua pilihan yang aku ada telah di rampas oleh berjuta2 lagi Bloggers yang ada. Huh! sungguh tak percaya bila semua nama yang aku nak asyik2 ' already exists' walaupun nama yang paling pelik pun dan di ambil orang. People are getting creative that's for sure!!

Apa2pun, nama tak la penting sangat kan? yang di utamakan adalah pengertian dan persembahan yang akan di sampaikan melalui nama itu sendiri.

Dan di sinilah.. segalanya bermula.. satu perjalanan yang ketika ini masih Hitam ( aku rasa la) menuju ke suatu destinasi yang lebih CERAH..

"There's a light at the end of the road"

Comments

Popular Posts