debar berakhir...

ha ha aku berpakaian merah, bertali leher hitam, seluar hitam untuk temuduga pg td. slh sorg calon yg datang awal dan di temuduga awal.
aku dah lega sekarang, yg tadinya berdebar2 dah kembali berdenyut spt biasa.
aku dah buat tg terbaik dan menunjukkan yg terbaik.
sekarang, yg perlu aku buat adalah tawakal dan doa moga2 jwtn tu sangkut kat aku...wakaka ka

* klu dpt, aku nak buat kenduri ahh..jmput kwn2 dtg mkn.

cakap pasal mkn, jap lg ada jamuan 'berbayar' kat Parkson(whr i do my part time). aku dah byr RM 6, tak mungkin aku nak lepaskan juadah mkn tgh hari, mgkn jua utk ptg skali dgn free kan? mesti pergi!!!!

Comments

ieda said…
hi! blur. SALAM. kenal ker? its me! sutranggun. x kenal pun buat2 kenal je lah yer. saja boring2, drop by jap. saja nk kongsi sengsara.i'm doing my practical in utusan. tiz is my 1st day n u know wat i dah kena bullly. tensiiiiiiiii je. peh, my editor said u kena balik kul 9 mlm. n HERE I AM. doing nothing n waiting for orther staff finishing their work. tiap ari mcm ni mau kurus aku.nak buat mcm na sabar je lah.. 2morrow dah ada assignmnt,cover story sorang2 pla tu. BRAVO!!! wish me luck!
Izman said…
hope everything fine thr!!! takpe mula2 kn sabar kan? nnt bila dah biasa nnt semua will b alrite. alah bisa tegal biasa!!!

all d best!!!

Popular Posts