Aku masih di sini.....

sepatutnya semalam saya dan kakak1 sudah pun berangkat ke KL, ke rumah baru kami. namun atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, aku masih berada di Melaka bumi bertuah ini(mungkin sehingga akhir minggu ini).

labih sukar lagi saya terpaksa ditinggalkan bersendirian bersama anak buah(6 tahun), maksudnya saya kena uruskan persekolahan sementara utk 2-3 hari ...kena bangun awal, hantar pegi sekolah then kena buat makanan..ceh teringat macam dulu2. but i take that as a challenge, a duty to help my sister.

hari tu saya dah tgk rupa rumah baru kami dan im so happy coz i'll get a better n bigger room.funny thing is i already plan for what i am gonna do with my bedroom. room's color,with lotsa posters he he he. lepas tu bila dah sampai kat sana nanti, baru la teruskan perancangan nak buat apa seterusnya dengan hidup ni.

cerita pasal katak misteri yg tak lagi muncul, ni ada pula makhluk baru yang menghuni atas ceiling bedroom saya.i dont hv any clue what the creature is but benda tu suka mencakar, 'berlari'(terutamanya waktu siang). rasa takut jugak tapi malas nak ambil tahu sbb nanti tiba2 dia serang ke apa ke? sapa susah..aku jugak..

Comments

Popular Posts